środa, 21 stycznia 2015

Naczynie gliniane do pieczenia. Magia wnętrz Rossi dotarła do Kuchni po mojemu.

W poniedziałek wieczorem dotarło do mnie pięknie zdobione naczynie gliniane do zapiekania. Mam nadzieję, że gładko wejdzie do kanonu ulubionych garów Kuchni po mojemu, a świeżo nawiązana współpraca okaże się długotrwała i satysfakcjonująca zarówno dla mnie jak i dla sklepu Rossi Magia wnętrz. Narazie fotka prezentująca otrzymaną formę i słów kilka o niej. W najbliższym czasie, gdy tylko czas pozwoli na spokojnie "pokucharzyć", podzielę się też z Wami moimi wrażeniami z testu praktycznego.

Ręcznie zdobione naczynie gliniane do zapiekania


Naczynie, które otrzymałam jest tak samo piękne jak na zdjęciach oferty sklepu. Co tu dużo mówić - od razu urzekło mnie swoją estetyką. Wg opisu na stronie Rossi, naczynie zostało wykonane z naturalnych surowców najwyższej jakości, wydobywanych na Węgrzech. Forma pokryta jest powłoką szklaną, która zapobiega przywieraniu podczas pieczenia oraz przenikaniu zapachów i smaków do glinianej ceramiki. Zgodnie z deklaracją sprzedawcy budowa formy oraz skład powłoki pozwalają na zdrowe pieczenie bez tłuszczu.
Forma z duszą?
Czy tak jest? Czy naczynie jest tak samo praktyczne jak piękne? Przekonam się już niebawem i podzielę się z Wami spostrzeżeniami.
Mam szczerą nadzieję, że tak będzie, gdyż estetyka naczynia w połączeniu z jego funkcjonalnością mogą sprawić, że będzie to "gar z duszą i na lata" w Kuchni po mojemu.

Jedno jest pewne - naczynie było solidnie zapakowane i zabezpieczone przed stłuczeniem. Wysyłka terminowa. Wszystko się zgadza ... no może tylko mały rozmiar naczynia mnie zdziwił, ale tu sama jestem sobie winna. Naczynie tak mi się spodobało, że na wymiary podane w opisie uwagi już nie zwróciłam ;)

1 komentarz:

  1. Uwielbiam takie kolory :) Podczas przeprowadzki do nowego mieszkania wymyśliłam sobie, że aranżacja wnętrz będzie tematyczna. I np w kuchnia udekorowana jest w stylu hiszpańskim :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy konstruktywny komentarz mile widziany