czwartek, 31 grudnia 2015

Sylwestrowo imprezowe kulinarne inspiracje z życzeniami noworocznymi

Ponieważ (... i mimo, że nie zaczyna się zdania od ponieważ) splot wydarzeń i okoliczności jakie ostatnio zaistniały w moim życiu sprawiają, że nie chce mi się konkretnie nic i ręce mi opadają, a z kolei nie wypada nie złożyć Wam życzeń na nadchodzący rok 2016...



- postanowiłam sypnąć Wam swoimi wcześniejszymi pomysłami kulinarnymi, które sprawdzą się na imprezkach. W tym roku nic odkrywczego na Sylwka spod mojej reki na pewno nie wyjdzie.

Oto kilka przydatnych linków, z których na pewno każdy wybierze coś co mu posmakuje.
Na imprezce na pewno sprawdzą się wszelkiego rodzaju pizze, burgery drobiowe i wołowe oraz tortille. Inne przekąski i sałatki też będą mile widziane i na pewno znajdziecie tu coś dla siebie. A żeby nastrój sylwestrowy był odpowiedni chociaż u Was to muszą też być drinki - oto moje smaki.
Oprócz jadła i picia niech Wam dopiszą humory i towarzystwo zabawy. Niech szampańska imprezka stanowi tylko wstęp dla nadchodzącego roku, który niech okaże się dla Was łaskawy, bogaty, a przede wszystkim zdrowy ;)
A w Nowy Rok - błogiego wyciszenia i pysznego obiadku w gronie najbliższych. Ja pewnie spędzę go z moim Niuniem na kontroli laryngologicznej w izbie przyjęć.

2 komentarze:

Każdy konstruktywny komentarz mile widziany