środa, 14 grudnia 2016

Zestaw startowy do wykonania manicure hybrydowego marki NEESS. Profesjonalne paznokcie w domu?

Tym razem autorka Kuchni po mojemu nie gotuje tylko najzwyczajniej w świecie planuje się pindrzyć. Naturalna sprawa nieprawdaż? W końcu to, że się lubi gotować nie znaczy, że trzeba tylko gotować. Za sprawą marki NEESS będę miała okazję  zaznać odrobiny luksusu we własnym domu. Piękny i trwały manicure w domowym zaciszu? Już niebawem przekonam się czy to możliwe bez ukończenia profesjonalnych kursów albo wizyty w salonie...


W zeszłym tygodniu  kurier dostarczył mi do przetestowania zestaw do samodzielnego wykonania manicure hybrydowego marki NEESS. Aż mi się oczy zaświeciły jak otworzyłam pudełko. Na moje nieprofesjonalne oko znajduje się w nim wszystko co potrzeba do zrobienia ładnych pazurków.  
Biorąc pod uwagę, że moja wiedza i praktyka dotycząca wykonywania manicure ogranicza się do znajomości adresu salonu, w którym jeszcze jakiś czas temu (ze trzy lata będzie ;) miałam regularnie robiony manicure żelowy oraz samodzielnych i dość nieudolnych prób regularnego malowania paznokci zwykłym lakierem... to bardzo jestem ciekawa jakie będą efekty mojego testowania.

Podsumowując - na pierwszy rzut oka:

- zestaw wydaje się być kompletny i profesjonalnie skomponowany

- produkty wyglądają bardzo przyjemnie,

- a zapewnienie producenta o wyrabianiu produktów marki NEESS w Europie oraz zarejestrowaniu ich jako kosmetyków pozwala mi mieć nadzieję, że lakiery są bezpieczne w użyciu i zawierają certyfikowane składniki.

To tyle tytułem wstępu i teorii. Zobaczymy jak to wyjdzie w praktyce... Nie omieszkam podzielić się wrażeniami. A Wy? Znacie produkty tej marki? A może do tego macie jeszcze szybki przepis i złote rady co do wykonania domowego manicure hybrydowego?

Wprawdzie w zestawie jest ulotka, w której mam wszystko pięknie rozpisane, ale nie ma jak to kobieta kobiecie, co nie?

2 komentarze:

  1. Nie znam....czekam na recencje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obiecuję, że jak tylko znajdę chwilę to wypróbuję i podzielę się wrażeniami co do produktów tej marki. Pozdrawiam

      Usuń

Każdy konstruktywny komentarz mile widziany